Társkereső Kaposvár

jegyezz meg

Társkeresés Kaposvárott (Somogy)

Kaposvári párkereső vagy és szeretnéd, ha a társad is helybéli lenne? 538 társkereső tag vár rád Kaposvár és környékéről!

Rövid ismertető

Kaposvár egy Somogy megyei település. Bővebben »

Párkereső hölgyek

Társkereső hölgyek Kaposvár és környékéről:

Zsofi
30 éves
Kaposvár

Sziasztok ismerkedni szeretnék férfiakal és nőkel egyaránt bővebben majd privátban vagy személyesen :-)

Mária
53 éves
Kaposvár

Családcentrikus vagyok.Szeretem a természetet, a kirándulást, színházat. Szeretek sportolni: futni, biciklizni.

Búzavirág
43 éves
Kaposvár

Ismerkedés, illetve tartós kapcsolat céljából regisztráltam ide. Szeretnék találni egy érdekes férfit.

Barbara
63 éves
Kaposvár

Saját kis varró műhelyemben töltöm az időmet hiszen más épp nincs az életemben de én nagyon szeretek utazni is amikor van kivel elindulni, egyedül nem szeretem. Társra vágyoom aki velem tart és aki itthon is szivesen megy el velem étterembe, meglep egy rózsával vagy akár csak egy kedves szóval...

Ilona
55 éves
Kaposvár

Kaposváron lakom egyedül, szeretek táncolni, kirándulni. Van nyaralom, szeretek nyáron a fürdőbe lenni. Szeretnék egy társat, akivel megismerkedhetnék

Adrienn
59 éves
Kaposvár

Szeretem a természetet,sokat túrázom, gombászom, horgászom. Olyan partnert keresek, aki társam lesz ezekben a szép pillanatokban. Másik hobbim a konyhaművészet. A finom ételek alkotása örömet okoz, jó lesz megosztani valakivel.

Niki
46 éves
Kaposvár

Keresem páromat hosszú távra... Nem szexpartnert keresek. Egyedül élek a lámyommal. Szeretek utazni,kirándulni,túrázni.

Gyöngyi
58 éves
Kaposvár

Pedagógus vagyok, hosszú távra keresek megbízható partnert. Szeretek főzni, sütni, kézműveskedni, sétálni.

Ápril
66 éves
Kaposvár

Igen: szeretet, szerelem, empátia, emberség, kirándulás, mozi, színház Nem: ridegség, önzés, butaság, tespedtség

Magdi
64 éves
Kaposvár

Szia Magdi vagyok 64 éves nyugdíjas ,de még dolgozom.Elváltam ,de reménykedem ,hogy még vár rám egy kis boldogság.Határozott de egyszerű nő vagyok.Szeretnék egy olyan társat aki szeret és becsüli ha szeretik. Ha úgy gondolod ,hogy nem egy cicababát keresel akkor irj rám .

Párkereső urak

Társkereső urak Kaposvár és környékéről:

József
46 éves

István
65 éves

Én egy "morózus vén ember˝˝ vagyok.Ahogy látjátok idéző jelben. keresem a PÁROM aki elfogadhatóvá tud változtatni!

Csaba
Kaposvár

nyugdijas lettem zenét tanitottam nem dohányzom 168 magas vagyok és 70 kg főiskolát végeztem kegyedül álló vagyok szeretek zenélni hegedülök cérdekelnek a napi hirekcsak olvasáshoz használok szemüveget

Tivadar
31 éves
Kaposvár

Ha szeretnél ismerj meg! Komoly kapcsolat reményében regisztráltam ide.. Nem igen mesélnék magamtól ha szeretnél ismerj meg!😊🙂☺️

Tamás
63 éves
Kaposvár

Nézem itt a sok embert, - valamit keresnek! Ám nincs eredménye, amíg igazán - nem szeretnek! Az életben nagyon erősen vágyhatunk arra a meghittségre és szeretetre, amelyet egy Férfi és egy Nő kapcsolata nyújthat. NINCS kedvesebb, barátságosabb és gyönyörűbb, együttlét egy JÓ KAPCSOLATNÁL. Anib...

János
62 éves
Kaposvár

Hosszú távú kapcsolat reményében keresem őszinte családszerető páromat Aki szeretetre vágyik és képes is azt viszonozni

David
31 éves
Kaposvár

Komolykapcsolatot keresek Hűséges vagyok és őszinte. Nagyon megértő vagyok és szeretek filmet nézni zenét halgatni

Csaba
54 éves
Kaposvár

Na igen,pár karakterből....Sok mindent megtapasztaltam az életben,a mélységektől a fellegekig...Nem felszállni volt nehéz,hanem újra felszállni...és újra.... Bizalom,(ami lassan már sértés,a mai világban)Türelem,(idő)Segítőkészség (még többet kell adni),...Szóval lehetne rajzolgatni,de kifogynak...

Joci
69 éves

Ernő
32 éves

Szerető,gondoskodó,hűséges társamat keresem. Szeretek a természetben kirándulni. Mezőgazdaságban dolgozom.

Sikertörténetek

társkereső sikertörténet

A megismerkedésünk olyan történet, amit „utolsó esélyes"-nek lehet mondani; mind a ketten a nagybetűs „Társat” kerestük, egy olyan társat, akit szerethetünk, aki szeret és akivel kézen fogva haladhatunk az úton tovább. A kérdés kezdettől fogva ott motoszkált mindkettőnkben: létezik...

Tavaly októberben regisztráltunk mindketten az Önök oldalára (parom.hu) és azóta az életünk gyökeresen megváltozott! Egy 5 és egy 9 éves kapcsolatot hagytunk magunk mögött , amiben már nem igazán éreztük jól magunk.

társkereső sikertörténet

Valamikor 2012 őszén regisztráltam az oldalra, hátha velem is megtörténhet az amiről addig csak olvastam vagy filmben láttam – a mindent elsöprő, agy megzavaró SZERELEM (így csupa nagybetűvel).

Copyright 2003-2021 by Egyesült Társkereső Szolgáltatások Kft. Minden jog fenntartva.

A nyomtatott oldal webcíme: https://www.premiumtarskereso.hu/tarskereso/kaposvar